Thankgiving 2017

I would like to thank everyone; parents and kids for your participation and innumerable smiles that you`ve brought with you. That makes this event enjoyable and pleasant and we are grateful for that had celebrated thanksgiving with all of you, it couldn`t be that fun without you. Thanks to all of teachers for your implication and energy invested in this thanksgiving. We hope that everyone was appreciated the teachers and children`s plays, the turkey Art and cooking activity and the thanksgiving meal that our precious head chefs have prepared for all of us.
Thankgiving 2017_d0148342_13230873.jpg
Thankgiving 2017_d0148342_13235037.jpg
We are already exciting to spend the next thanksgiving with you again!
Have a nice day and take care !
Michelle

今日はThanksgivingのイベントがありました♪

まずは先生たちによる劇で幕開けです!
先生扮するインディアンやピルグリムが出会い、仲良くなり、食べ物の収穫に感謝する…
これがThanksgivingなのか~とよくわかりましたね♪

その後はクッキーを組み立ててターキーを作りました★
カラフルなアイシングで羽の模様やお顔を描いて、とってもかわいい!!
これはぜひお家で飾ってほしいです(^^)
それともみんな食べちゃうのかな???(笑)

それから感謝の気持ちを込めた羽を使ってまつぼっくりのターキーを作りました♪
フサフサの羽もつけてこちらもとってもかわいい!

嬉しいお土産が二つもできてしまいました~♪

最後にバタフライさんのお友達による劇です。

元気な声で今日のランチのメニューを発表してくれました(^^)
ランチへの期待が高まったところで…

いただきます!!!!!!

ピタサンドもパンプキンパイも、どれもおいしい~~~!!
クランベリーソースにグレービーソース、どれをつけても本当においしいですね♪♪

食べ物や周りのみんなに感謝して、お腹もいっぱいになる素敵なイベントでしたね☆☆

考えるとまたお腹が減ってきちゃう…なんてね♪

Madoka

by sukusukuworld | 2017-11-17 13:21