Sports Event !!!

After making crafts, preparing choreographies and games for one month, today it was finally time for Sports Event! Due to the rain, kids, parents and teachers went to the gym. Before starting, some teachers and kids were a little bit nervous. Performing in front of parents is not an easy thing but at the end, we all gathered our courage and we did it! The kids actively danced and played games! They impressed us very much! Their parents also gave them energy and strength! It was so nice to see them running, jumping and dancing with smile on their face! Good job everyone and thank you everyone for your attendance and your support! We hope to see you again next year!

Angie
Sports Event !!!_d0148342_17171453.jpg
Sports Event !!!_d0148342_17172579.jpg
今日は待ちに待ったSports Event!雨の為体育館での開催となりましたが、沢山のご家族の方、おじい様おばあ様、また親戚の方々にお越しいただきましてありがとうございました。
皆さまのご声援を受けながら、子ども達は練習の成果を存分に発揮できていたと思います。
初めてのSports Eventとなった0歳児さん達も、しっかりと自分の足でゴールテープを目指して歩くことができました!
1歳児さん、2歳児さん達も、大勢の前で堂々とダンスをしたり、競争心を持って競技を行なうことができましたね。
バタフライさん達は難しいバルーンでしたが、心を一つにしてしっかりと技を決め、素晴らしいパフォーマンスを見せてくれました。
年長さん、すくすくワールドをリードして真剣に取り組む姿にみんな感動しました!ありがとう!
Sports Event !!!_d0148342_17173950.jpg
Sports Event !!!_d0148342_17173312.jpg
子ども達は、仲間と協力して練習に励み、成し遂げ、そして本番では緊張を感じ、勇気をもって力を出す、そんな様々な体験がこのSports Eventを通してできたことと思います。そして大きく成長したことと思います。
今日まで本当に頑張って練習してきました。どうぞお家でも沢山沢山褒めてあげてください!
みんなよく頑張ったね!✨ 今日は沢山休んでね^^また月曜日に元気に会いましょう!
Madoka

by sukusukuworld | 2018-09-29 16:51